Hoe werkt onze site?

De academie voor de zorglandbouw is ontwikkeld speciaal voor zorgprofessionals, zorgboeren en kleinschalige zorgondernemers en de leden (regionale organisaties) van de Federatie landbouw en zorg. Bij de ontwikkeling van het digitale platform zijn de wensen van al deze groepen meegenomen. Hierdoor is er sprake van een groot gebruikersgemak en ledenvoordeel. Om dit optimaal te benutten is het goed om te weten hoe de site werkt. Dat leggen we hier uit.

Zo werkt het voor jou als zorgprofessional

  • Kies de cursus die je wilt volgen en klik op inschrijven.
  • Vul je naam, e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in om een account aan te maken. Bij groepslessen kies je zelf een van de beschikbare data en locaties.
  • Kies hoe je de cursus wilt betalen: zelf of via je werkgever.
  • Wil je gebruik maken van de korting voor leden? Dan moet je jezelf koppelen aan je werkgever. Alle aangesloten zorgboeren staan al in het systeem, die kun je opzoeken op naam of boerderijnummer. Nadat je jezelf gekoppeld hebt, krijgt je werkgever een bericht zodat deze kan controleren of je daar echt werkt. Nadat je werkgever dit heeft bevestigd zie je na het inloggen automatisch de voordeling prijs.
  • Let op! Als je gekoppeld bent aan een werkgever, dan kan de werkgever zien welke cursussen je doet en wat de voortgang is. Meer hierover vind je op de site en bij veel gestelde vragen.
  • Nadat de betaling door jezelf of je werkgever is afgerond heb je meteen toegang tot de cursus.
  • Nadat je een account hebt aangemaakt en bent ingelogd zie je meteen de (voordelige) prijs die voor jou geldt, daarom is het bij een volgende keer handig om eerst in te loggen en daarna je cursussen uit te kiezen.

Zo werkt het voor jou als werkgever

Voor aangesloten zorgorganisaties:

  • Als je voor de eerste keer gebruik maakt van de academie ga dan naar het scherm ‘inloggen’ en activeer je account via ‘wachtwoord vergeten’. Gebruik hiervoor het e-mailadres dat je hebt doorgegeven aan de regionale organisatie. Op dit account is automatisch het ledenvoordeel van toepassing. De volgende keren kan je direct inloggen.
    Let op! Omdat dit account in gekoppeld is aan een regionale organisatie ziet deze de totalen van de cursussen die via jouw onderneming zijn gekocht. Meer hierover vind je op de site.
  • Kies de cursus die je wilt volgen of die je voor een medewerker wilt kopen en klik op inschrijven.
  • Vul naam, e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum van je medewerker in. Bij groepslessen kies je zelf een van de beschikbare data en locaties. Je kunt eenvoudig nog een cursist toevoegen. Als er accreditatie punten bij de opleiding horen dan wordt het accreditatie nummer gevraagd bij inschrijving.
  • Nadat de betaling is afgerond hebben je medewerkers meteen toegang tot de cursus, zij krijgen hierover een email.
  • In je account vind je een overzicht van cursussen die je voor jouw medewerkers hebt gekocht en kun je zien wat de voortgang daarvan is.

Voor niet aangesloten zorgorganisaties

  • Neem contact op met het secretariaat en geef aan dat je een werkgeversaccount wilt aanmaken; vermeld in ieder geval de bedrijfsnaam en adresgegevens, de naam van de contactpersoon, het telefoonnummer en het e-mailadres waar het account aan gekoppeld moet worden.
  • Volg vervolgens de stappen zoals hierboven beschreven voor 'aangesloten zorgorganisaties'. Omdat u niet via een regionale organisatie bent aangemeld is de tekst 'Let op' niet van toepassing.